Ikona - daudzstāvu ēka

Kas ir Centrālā statistikas pārvalde?

Centrālā statistikas pārvalde ir valsts iestāde.
Centrālo statistikas pārvaldi saīsināti sauc par Pārvaldi.

 

Ikona - cilvēks ar datoru

Ko dara iestāde?

Pārvaldē strādā intervētāji un statistiķi.
Intervētāji iedzīvotājiem un uzņēmumiem uzdod jautājumus un pieraksta atbildes.
Intervētāji uzdod jautājumus pa telefonu vai nāk uz mājām.
 

Ikona - ķekšu ailes

Kādus jautājumus uzdod intervētāji?

Intervētāji uzdod jautājumus par: darbu, algu, izglītību, ceļojumiem, citām tēmām.

 

Ikona - vēstule

Pirms intervijas Pārvalde vienmēr nosūta vēstuli.

Vēstulē būs rakstīts, ka intervētājs grib Tev uzdot jautājumus.
Tu vari piezvanīt intervētājam un vienoties par intervijas dienu un laiku. 

Ikona - trīs cilvēki

Kāpēc vajag piedalīties intervijā?

Piedalīties intervijā ir ļoti svarīgi.
Intervijas rezultātus sauc par statistiku.  
Intervētāji nevienam neatklāj cilvēku un uzņēmumu atbildes. 

Ikona - stabiņu grafiks

Kas ir statistika?

Statistiķi apkopo intervijā saņemtās atbildes.
Statistika atklāj iedzīvotāju skaitu Latvijā.
Statistika parāda cenu palielināšanos vai samazināšanos.
Statistika apkopo Latvijā saražoto preču daudzumu gada laikā. 
Dažādu statistiku meklē oficiālās statistikas portālā.

Ikona - mobilais telefons

Kā var sazināties?

Bezmaksas tālrunis 80 00 8811 jautājumiem par  intervijām  darbdienās no plkst. 10.00 līdz 18.00.
Tālrunis 67 36 6922 jautājumiem par statistiku.